петък, 11 октомври 2013 г.

Жаклин Бракамонтес проговори за смъртта на сина си: "Той е моят герой"


В ексклузивно интервю за канал Univision Жаклин Бракамонтес проговори за смъртта на сина си Мартинсито по време на раждането и макар че това е най-болезненият момент през целия й живот, разбира, че това нещастие е спасило сестричката му Жаки. "Той е моят герой", заяви актрисата.

"Аз съм друга, майчинството промени живота ми в положителна посока, чувствам се много щастлива и благодарна, това момиченце изпълва живота ми със своя поглед, със своята усмивка."

Въпреки че й беше много трудно да засегне темата, Жаклин разкри подробности за смъртта на сина си по време на раждането. "Това, което ми се случи беше най-тежкият удар, който би могъл да ми поднесе животът. Питах се защо, а след това и с каква цел... Днес смятам, че Мартинсито спаси момиченцето ми, защото ако само Жакисита беше в корема ми, това щеше да се случи с нея. Мисията на Мартин в този живот беше да дойде да спаси момиченцето ми, той е моят герой."

Най-голямата мистерия е била какво точно се е случило и Жаки уверява, че дори тя не знае, лекарите са й дали хиляди обяснения, които тя не разбира... "Било е нещо с кръвта ми, нещо със съсирването, не го разбрахме докато не се роди. Бог пожела да стане така... Тя ще научи  за брат си, подготвям за нея една книжка със снимки и обяснения как е било всичко."

В момента основната цел на актрисата е отново да стане майка, като е напълно убедена, че това, което се случи с момченцето й, няма да я накара да преживее бременност, изпълнена с тревоги. "Има нерви, но говорихме с докторите и ще бъдат взети необходимите мерки, за да протече бременността добре и да се роди здраво."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!