сряда, 9 октомври 2013 г.

Габи Карийо стана жертва на въоръжен грабеж


Мексиканската актриса Габриела Карийо, която познаваме от ролята й на Тереса в теленовелата "Моят грях" стана жертва на въоръжен грабеж в родината си, при това за четвърти път.

"Тъкмо се бях върнала от Лос Анджелис, бях в Мексико Сити едва от два часа, прибирахме се към нас, когато ми се прииска да си купя нещо от един мини маркет. Така че спряхме, напазарувахме и тъкмо когато щяхме да потеглим, се приближиха едни типове с пистолет в ръка, заплашиха ни, взеха ни всички ценни предмети и ни свалиха от колата, но аз ги помолих поне да ми позволят да си взема кученцето, това беше единственото, което спасих, защото взеха всичко", сподели актрисата.

Габи и приятелят й, футболистът от "Крус Асул" Херардо Флорес, помолили за помощ минувачите, а след това и патрулиращите в района полицаи, които ги насочили да подадат жалба в участъка.

"Трябваше да отидем да подадем жалба и да блокираме всичките си кредитни карти. За щастие го направихме навреме, защото още малко и щяха да ни изпразнят напълно сметките. В крайна сметка имахме късмет, защото след няколко дни откриха колата ми изоставена, но ограбена и без нещата, които бяхме оставили вътре."

Габи изказа съжаление заради несигурността, в която живее цялата страна и призова властите да работят здраво, а хората да бъдат по-внимателни, независимо къде ходят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!