вторник, 12 ноември 2013 г.

Марица Родригес е бременна с близнаци


Колумбийската актриса Марица Родригес оповести публично, че е бременна и очаква близнаци.

"Когато научих финалната дата на снимките на теленовелата ("Marido en Alquiler"), пресметнахме момента и се кълна, че стана от първия път", заяви актрисата ексклузивно за People en Espanol. Марица, която е омъжена за Изпълнителния вицепрезидент на Телемундо Джошуа Минц разказа още, че веднага заподозряла, че е бременна. "Забелязах, че дрехите ми прилепват плътно в ханша и просто го почувствах, казах си "мисля, че вече съм бременна".

Актрисата, която е бременна в 13 седмица си спомня момента, когато гинекологът й казал, че в корема й има не едно, а две бебета. Точно по това време майка й гостувала и я придружила на рутинен гинекологичен преглед. Тъй като вече имала съмнения за бременност, Марица помолила лекаря да й пусне кръвен тест, но вместо това той веднага й направил ехография и видял двата плодни сака, което означава, че бебетата ще бъдат разнояйчни близнаци.

"Попитах доктора на шега... В този момент майка ми ме държеше за ръка. Докторът ми каза: "Да, има и друго (бебе), а аз започнах да се смея."

Марица разказа още, че винаги си е представяла, че ще има близнаци, още повече, че самата тя има двама братя близнаци и дори, когато е говорела със съпруга си за бъдещото им дете, го е наричала "бебетата".

Актрисата, която трябва да роди в средата на май, вече забелязва промени в тялото си. "Беше много тежко; имах много тежки симптоми, много гадене, повръщане, главоболие... Това ме принуди да си стоя у дома, да променя ежедневието си. Благодарение на Бог, успях да довърша теленовелата и плановете ни се получиха перфектно."

Колумбийката и съпругът й все още не знаят пола на бебетата, но веднага щом това стане ясно, ще започнат да мислят имена, като най-вероятно те ще бъдат библейски.

Марица не смята да изоставя кариерата си за дълго и вероятно скоро след като роди ще се завърне на снимачната площадка, тъй като много обича работата си и няма търпение да се завърне към теленовелите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!