четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Давид Сепеда призна, че е плакал заради критиките на уважавана от него актриса


С участието си в теленовели като "Бездната на страстта" ("Abismo de Pasion") и "Излъжи, за да живееш" ("Mentir Para Vivir") Давид Сепеда си е спечелил мястото на един от най-ухажваните галани в шоубизнеса в Мексико. Този успех, обаче, му е коствал много работа и разочарования.

Актьорът си спомня горчивите залъци, които е трябвало да преглътне в началото на актьорската си кариера, заради която е изоставил работата си в една адвокатска кантора, бидейки дипломиран юрист.

В началото Давид е живял в пълна нищета, а един от най-тежките моменти, през които е преминал са критиките на уважавана от него актриса, които дори са го разплакали.

"Аз играех ролята на сина на Анхелика Мария и ходех на репетиции. Веднъж режисьорът искаше да ни събере след репетиция и аз останах зад кулисите да чуя за какво ще се говори. В този момент дочух госпожата (Анхелика Мария) да казва: "На мен това момче ми се струва много зле, не ми харесва", а аз имах огромна нужда от тази работа."

Актьорът си спомня, че излязъл разплакан от театъра: "Валеше и от дъжда сълзите ми не се виждаха много, което беше добре."

Днес Давид се чувства удовлетворен от постигнатото, а също и от възможността да навлезе в света на музиката, тъй като с много усилия и отдаденост успя да продуцира първия си албум като певец.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!