четвъртък, 21 ноември 2013 г.

Шантал Андере отново е бременна


Мексиканската актриса Шантал Андере ("Капризи на съдбата", "Рафаела") и съпругът й Енрике Риверо Лаке очакват второто си дете.

"Бременна съм в 14 седмица. Досега върви много добре, не съм имала никакви симптоми. Качила съм съвсем малко килограми и нямам никакви специални прищевки", потвърди актрисата и допълни, че се чувства много щастлива от възможността да стане отново майка, тъй като последните й две бременности приключиха неуспешно.

"Много съм щастлива. Беше изненада. Вече бях отхвърлила идеята, че ще стана отново майка след като претърпях два аборта. С Енрике бяхме решили да оставим тази тема и да се посветим на прекрасната ни дъщеря Наталия."

"Вече бяхме започнали да свикваме с мисълта, че Наталия ще е единственото ни дете. Но ние сме отдадени поклонници на Девата от Гуадалупе... Аз й се помолих и тя ни донесе тази щастлива новина."

"Когато докторът ми каза и ме увери, че има точица с биещо сърце, казах на Енрике: "Бог ни дава нова възможност... и дано тя да е добра."

Актрисата призна,че малката Наталия е много развълнувана, че ще има братче или сестричка. "Много се развълнува! Вечерта преди да си легне дойде в стаята ми и каза: "Мамо, забравих нещо; да те целуна по коремчето, защото там е бебето!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!