сряда, 6 ноември 2013 г.

Гретел Валдес: "Ще ме намразите"


Гретел Валдес ("Когато се влюбиш", "Непокорен ангел") признава, че ролята й на Мария Самудио в теленовелата "Това, което ми отне животът" ("Lo Que La Vida Me Robo") ще накара зрителите да я мразят, но въпреки всичко е щастлива от възможността да изпълни злодейка в праймтайма на Канала на Звездите.

"Много съм доволна. За първи път участвам в продукция на Анжели Незма и се чувствам супер закриляна и глезена. Участвам в една невероятна история с прекрасни актьори и чудесни персонажи, така че съм щастлива", заяви актрисата и добави, че Мария е добро момиче, но обстоятелствата я карат да действа зле. "Това, което става е, че й открадват любимия (Алехандро, в изпълнение на Себастиан Рули) и тя започва да прави грешни неща и мисля, че накрая хората ще ме намразят мъничко."

Това не е първия път, когато Гретел изпълнява подобен персонаж. "Правила съм и други злодейки, но тази е много различна. Предните бяха в младежки продукции, като "Имало едно време Лола" и "Хамелеони", но сега става въпрос за една истинска стопроцентова мелодрама и както показва и часовия пояс, е по-силна и напрегната."

Актрисата е много щастлива от възможността да участва в праймтайм теленовела на Телевиса. "Винаги съм била в младежки часови пояси, казваха ми, че изглеждам много малка, така че съм доволна, защото това е сериозен ангажимент; работим много здраво, даваме всичко от себе си, работим от понеделник до неделя и се надяваме, че ще харесаме на зрителите."

Гретел, която се занимава с актьорско майсторство повече от десет години уверява, че й харесва да играе персонажи, които й позволяват да покаже актьорските си умения.

"След толкова години в тази професия, единственото, което искам са персонажи, които да ми помогнат да израстна като актриса, които да ми позволят да покажа това, което съм и това, което обичам, истории като тази. От момента, в който разбрах, че тази теленовела ще бъде римейк на "Бракове по омраза", вече знаех, че това е гаранция за успех и това ме привлече."

Признава, че не я е страх от сравненията. "Не съм гледала "Бракове по омраза", но майка ми и лелите ми ми разказаха, че това е една невероятна история и след като прочетох сценария, си дадох сметка, че наистина е така. Мисля, че няма място за сравнения, защото действието на нашата теленовела се развива в съвремието и това я прави напълно различна."

За да съвместява работните си ангажименти с ролята си на майка, Гретел непрекъснато тича. "Непрекъснато тичам от едно място на друго, но не спирам да се грижа за сина си (Сантино, на 5 години), аз съм майка на сто процента. В паузите за хранене, отивам да се храня с него, всичко ми е наблизо - Телевиса, дома ми, клуба, така че непрестанно тичам."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!