сряда, 20 ноември 2013 г.

Пабло Монтеро и съпругата му Каролина очакват второто си дете


Мексиканският певец и актьор Пабло Монтеро и съпругата му Каролина Ван Виелинк очакват второто си дете. Новината беше потвърдена от Монтеро, който заяви още, че съпругата му е бременна в третия месец.

"Каро искаше да ме изненада, но аз я придружих при лекаря на преглед и трябваше да ми каже... Представи си! Много се развълнувах, защото и двамата го желаехме от цялата си душа", заяви актьорът за мексиканско списание.

Монтеро, който има дъщеричка от съпругата си и двама сина от предишни връзки, заяви, че няма предпочитания за пола на бебето.

"Това, което Бог реши е добре, мисля, че неговата воля трябва да се приема с много любов и ние като родители сме готови да го направим с цялата обич на света."

От своя страна, Каролина обяви, че всички са много щастливи от новината и най-вече дъщеричката й.

"Всички са много доволни, започвайки от дъщеря ми. Само ми докосваше корема и повтаряше "бебе". Баща ми направо полудя от щастие от новината, също както и свекърва ми."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!