понеделник, 20 януари 2014 г.

Алисия Мачадо се е подложила на двойна мастектомия заради рак на гърдата

Венецуелската актриса и бивша Мис Вселена Алисия Мачадо ("Саманта", "Семейство с късмет") разкри, че през 2013 година се е борила с рака на гърдата и подобно на Анджелина Джоли си е направила двойна мастектомия.

В ексклузивно интервю за канал CNN на испански език Алисия призна:

"Тази година помолих Бог да ми даде много здраве, защото през 2013 имах много здравословни проблеми, имах проблеми с "гадинката", както аз наричам рака. Беше много сложен епизод за мен. Когато приключих "Mira Quien Baila" (2012) вече ми го бяха открили. Тръгнах си, затрупах се с работа и се подложих на лечение, за да го унищожим, но не се получи. Заминах да работя в Колумбия, да снимам "Мадам" ("La Madame") и на практика приключих сериала с ежедневно повръщане, бях много зле със здравето."

Все пак, днес актрисата вече е добре и е излекувана: "вече съм добре, оперираха ме през юли, вече съм здрава, силна, супер. Помолих Бог тази година да продължи да ме благославя със здраве, за да продължа напред."

Алисия взела трудното решение да се подложи на двойна мастектомия заради дъщеря си. "По никакъв начин не бих оставила дъщеря си сама. Изобщо не се замислих и се оперирах."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Коментирай тук!